Batman’da kent girişinde durdurulan bir yolcu otobüsünde, yabancı uyruklu 4 şüphelinin mide ve bağırsaklarında uyuşturucu madde taşıdığı belirlendi. Batman İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, istihbarat çalışmaları kapsamında şehir girişinde bir yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüste bulunan yabancı uyruklu 4 şüpheliyi gözaltına alan ekipler, şüphelilerin vücutlarında uyuşturucu olabileceği şüphesiyle hastaneye sevk etti.
Hastanede yapılan inceleme
Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde şüphelilere yapılan tıbbi kontrollerde, bağırsak ve midelerinde çok sayıda yabancı cisim tespit edildi. Yapilan detaylı incelemede, şüphelilerden birinin midesinden 113 parça halinde 918 gram eroin, diğer bir şüphelinin bağırsaklarından 80 parça halinde 500 gram metamfetamin, üçüncü şüpheliden ise 160 parça halinde 1 kilogram 3 gram eroin çıktı. Dördüncü şüphelinin vücudundan ise 35 parça halinde 266 gram metamfetamin ele geçirildi. Toplamda 2 kilogram 384 gram uyuşturucu madde bulundu.
Adli süreç
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 4 zanlı, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor. Yetkililer, uyuşturucu ticaretiyle mücadelede kararlılıkla çalıştıklarını ve bu tür operasyonların artarak devam edeceğini belirtti.