Fenerbahçe, 2025-2026 sezonu hazırlıklarına taraftara açık yaptığı antrenmanla devam etti. Teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen idmanda, sarı lacivertli oyuncuların hırsı ve istekli görüntüsü dikkatlerden kaçmadı. Yaklaşık 2 bin taraftarın izlediği çalışmada, futbolcular taraftarlarla bir araya gelerek hatıra fotoğrafı çektirdi.
Yoğun katılım ve ilk etap
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıklarının ilk etabı, taraftara açık idmanla sona erdi. Antrenmanın ardından kulüp tesislerinde basına açıklamalarda bulunan Pereira, takımın fiziksel durumundan memnun olduğunu belirtti. Portekizli teknik adam, "Oyuncularımızın antrenmanlarda gösterdiği istek ve performans beni çok mutlu etti. İlk etap proğramımızı eksiksiz bir şekilde tamamladık. Önümüzdeki günlerde ikinci etap için yurt dışı kampımıza hareket edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Kamp programı ve yeni transferler
Sarı lacivertli ekip, ikinci etap hazırlıkları için Avusturya'ya gidecek. Toplam 10 gün sürecek kampta, yeni transferlerin de takıma katılması bekleniyor. Bu sezon kadrosuna kattığı isimler arasında A milli oyuncu ve deneyimli yıldızlar bulunan Fenerbahçe, teknik direktör Pereira'nın planlaması doğrultusunda sezona güçlü bir şekilde hazırlanıyor. Taraftarlar, özellikle yeni transferlerin performansını merakla beklerken, takımdaki uyum sürecinin hızlı ilerlediği gözlerden kaçmıyor.
Fenerbahçe, yeni sezonda Süper Lig'de şampiyonluk hedeflerken, Avrupa kupalarında da başarılı olmak istiyor. Kulüp yönetimi, transfer dönemini güçlü bir şekilde geçirerek rakiplerine karşı avantaj elde etmeyi planlıyor. Takımın altyapısından yetişen genç oyunculara da şans verilmesi beklenirken, Pereira'nın rotasyonu nasıl kullanacağı merak konusu.